3/08/2015

Kawa z zieloną herbatą matcha


Nie możesz się zdecydować kawa czy herbata? Może kawa z zieloną herbatą matcha? Kawowo-herbaciane zestawienie ciekawie smakuje na ciepło, jako kawa mrożona lub szybki deser.





Czas przygotowania: 15 minut
Porcje: 2

Składniki:
2 zaparzone kawy (z cukrem lub bez wg. uznania),
200 ml śmietanki 36%,
2 łyżeczki domowego cukru waniliowego,
1 łyżeczka zielonej herbaty matcha,
sezamki,


Przygotowanie:
  1. Herbatę rozpuścić w 3-4 łyżkach gorącej śmietany, wystudzić. Pozostałą śmietanę mocno schłodzić, ubić z cukrem waniliowym, delikatnie wymieszać z herbacianą śmietaną.  
  2. Śmietanę wyłożyć na kawę, posypać pokruszonymi sezamkami.



9 komentarzy:

  1. Rewolucyjne połączenie, ciekawa jestem, jak smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakowało znakomicie, za kilka dni cd. wariacji nt. zielonej m. ;)

      Usuń
    2. Gdzie można zakupić tą herbatę?

      Usuń
    3. Znajdziesz ją w Almie na stoisku z produktami ekologicznymi oraz w sklepach internetowych.

      Usuń
  2. Pyszna jest ta matcha herbata! Sklep, w którym udało mi się zakupić ten zielony proszek poinformował mnie o tym, że herbatę można wykorzystywać również jako przyprawę do kawy czy ciast. Niedawno przygotowałam sobie po raz pierwszy latte z matcha i muszę przyznać, że zakochałam się w tym smaku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie bardzo fajne połączenie i jestem zdania, że jak najbardziej kawa i herbaty to poniekąd bratnie dusze. Tym bardziej, kiedy posiadamy jeszcze odpowiednie zestawy do ich parzenia z https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/kawa-i-herbata więc moim zdaniem jest to niesamowity smak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy dobra kawa tylko na https://cupandyou.pl/. Poznaj czym jest herbata sklep internetowy

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie takiego połączenia ja jeszcze nigdy nie piłam i jak na ten moment jestem przekonana, że herbaty są bardzo pyszne. Muszę przyznać, że jeśli chodzi o herbaty to ja chwalę sobie je z https://www.coffeea7.pl/kategoria/herbata/ i jak najbardziej chętnie je tam zamawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Szczypta SmaQ , Blogger