10/09/2017

Dieta oxy - czego możesz się spodziewać?

Dieta OXY to dieta odchudzająca oparta o wysoką podaż białka. Komunikacja z pacjentem/klientem odbywa się za pośrednictwem strony internetowej dietaoxy.pl . Dietę zaczynamy od wypełnienia testu psychometrycznego i otrzymania spersonalizowania planu żywieniowego dopasowanego do naszej osobowości.

Jak twierdzi Patrycja Mazur - pomysłodawczyni diety, OXY zalecana jest osobom pragnącym zgubić zbędne kilogramy, przy jednoczesnym zachowaniu pełni zdrowia.

Jakie są szczegóły diety i czy warto ją stosować?





Do wyboru mamy dietę mięsną OXY, roślinną OXY Vege lub OXY Vege + Fish.


Kupując dostęp do diety OXY otrzymujemy: plan diety, przegląd jadłospisu (z możliwością wymiany na inny w danym dniu), listę zakupów na jeden dzień lub inny interesujący nas zakres dat, oraz dostęp do historii pomiarów wagi. Do tego możemy dodać produkty OXY (z liofilizowaną żurawiną na czele).





Praktyczną listę zakupów generujemy na urządzeniach mobilnych lub zabieramy do sklepu wydrukowaną na kartce, co bez wątpienia znacznie ułatwia życie i pozwala na racjonalne kupowanie tylko tego co jest nam potrzebne w danym okresie.


Ziołowa herbatka OXY Tea

Dieta OXY składa się z czterech tygodniowych podstawowych faz oraz piątej stabilizującej chroniącej nas przed efektem jo-jo.

Detox - pierwszy etap - to przygotowanie organizmu do diety, pozbycie się toksyn i jednoczesne poprawienie kondycji skóry, włosów i paznokci.

Fat Burning to czas na intensywne spalanie tkanki tłuszczowej, przede wszystkim dzięki przyspieszeniu metabolizmu. W posiłkach pojawia się więcej białka ale w ilości bezpiecznej dla organizmu. Dodatkowo zostaje wprowadzony tzw. OXY Shake, czyli koktajl żurawinowy, który ma za zadanie wyeliminować efekty uboczne mogące wystąpić na innych dietach białkowych.
Step to dalszy ciąg spalania tłuszczu, w proponowanych posiłkach mamy dużo białka w formie roślinnej.

W czwartym etapie Balance organizm jest przygotowywany do zakończenia diety, w jadłospisie pojawiają się nowe produkty i zmniejsza ilość spożywanego białka.

W fazie Stabilizacji (anty jo-jo) pracujemy nad tym by długo się cieszyć z wypracowanych efektów ;)



Krem OXY Skin


Jak Dieta Oxy działała u mnie i czy warto na nią wydawać pieniądze?

Na etapie wypełniania ankiety wybrałam wariant "dla leniwych" - częstotliwość i intensywność aktywności fizycznych jest u mnie mała a co za tym idzie potrzebuję mniej kalorii na przeżycie :) Dodatkowo bardzo lubię warzywa i w proponowanym menu zawsze pojawiaj się dodatkowa porcja zieleniny. Kolejnym grzeszkiem jest to, że z powodu częstych podróży i licznych degustacji nie trzymam się super ścisło diety... no i jak przystało na blogerkę kulinarną mam wewnętrzny imperatyw żeby w proponowanych przepisach namieszać i dodać coś od siebie. Pomimo wprowadzenia do diety moich osobistych akcentów waga spada, ja nie chodzę głodna, dieta jest w miarę zróżnicowana i nie nudna. Dodatkowo dostaję bogate kompendium wiedzy - 10 darmowych e-booków, które w prosty sposób przybliżają zasady zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania nie tylko na diecie. Dla mnie równie ważne są wygodne listy zakupowe, które porządkują proces uzupełniania zapasów i ograniczają moje sklepowe zapędy do niezbędnych produktów :)

OXY Shake 

Szukając w internecie informacji nt. Diety Oxy spotkałam się z opiniami, że równie dobrze można za darmo odżywiać się zdrowo na co dzień, mądrze układać codzienne jadłospisy i komponować oczyszczające koktajle ze swoich ulubionych składników. Oczywiście można, jak się ma wiedzę na temat zdrowego odżywiania, duże samozaparcie w dążeniu do celu i czas. Bądźmy szczerzy, mimo rosnącego zainteresowania zdrowym trybem życia, wiedza na ten temat wciąż jest na niskim poziomie. Mamy otyłych dorosłych, którzy bezwiednie przekazują swoje nawyki otyłym dzieciom i nawet nie wiedzą, że w ten sposób pracują na ich choroby i krótszy czas życia. Podobnie jest z piciem wody, wiemy, że dla prawidłowego funkcjonowania organizmu potrzebujemy sporej dziennej porcji. Ilość wypitej wody możemy sobie zapisywać w notesie lub monitorować przez bezpłatną aplikację na telefon, która dodatkowo będzie nam przypominać o wypiciu kolejnej szklanki... no i dobrze, kto z nas tak robi i wie ile tej wody dziennie wypija?  

Moim zdaniem Dieta Oxy jest warta swojej ceny.


























11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urszula Adamska21 kwietnia 2019 13:49

    W sumie nie bardzo chyba wiem o co chodzi w tej diecie i nawet bodajże o niej nie słyszałam. Jestem przekonana, że catering dietetyczny https://www.lightbox.pl/wroclaw który stosuję na co dzień całkowicie mi wystarcza, aby zachować odpowiednią dietę. Zresztą po kilku miesiącach stosowania diety pudełkowej mogę powiedzieć że faktycznie ona działa tak jak powinna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że dieta powinna zostać dobrana do potrzeb naszego organizmu. Najlepiej byłoby, gdyby została ułożona przez profesjonalnego dietetyka. Chcąc go znaleźć, warto udać się do tej placówki: https://cmp.med.pl/cmp-lomianki/ (z tego co udało mi się zauważyć, posiada w swojej ofercie konsultacje dietetyczne).

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchajcie, a co z cateringami dietetycznymi? Ktoś z was kiedyś korzystał? Ja od jakiegoś czasu jestem na diecie pudełkowej od https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-lodz i uważam, że jest ona na prawdę świetna i jak najbardziej warta uwagi. Polecam i wam spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystałam i są bardzo drogie. Już lepiej własną dietę zrobić niż wydawać tyle kasy na cateringi.

      Usuń
  5. A to ja akurat ostatnio zdecydowałam się na skorzystanie z diety pudełkowej i wydaje mi się, że to fantastyczne rozwiązanie dla osób, które nie mają czasu, aby przygotowywać swoje posiłki.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o takiej diecie

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz jest tyle różnych diet do wyboru, że naprawdę bez problemu można wybrać odpowiednią dla siebie i do potrzeb swojego organizmu. Zawsze też można skorzystać z cateringu dietetycznego, taki ma również swoje plusy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Możliwości jest bardzo dużo. Jedną z nich jest dieta pudełkowa. Coraz więcej osób wybiera właśnie tę opcję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Szczypta SmaQ , Blogger