8/03/2018

Lato w krótkich spodenkach

Spotkanie biznesowe w plenerze. Poważnie... ale pozostawiając odrobinę swobody. Choć słońce nas rozpieszcza, bikini nie zawsze możemy ubrać. Wybierając ten zestaw ściągnęłam z suszarki ulubione spodenki - tak je lubię, że czasem nie zdążę schować do szafy przed kolejnym założeniem. Prawdziwy klasyk, na każdą letnią okazję (może poza ślubem? ;) 

Zaraz po spotkaniu zaplanowaliśmy długi spacer Bulwarami Wiślanymi, gdzie pomimo afrykańskich upałów tętni życie. Tyle tu przytulnych knajpek i pozytywnych ludzi... i te słynne schodki. Spodenki - długość idealna. Przyznam szczerze, że daleki memu sercu jest trend wciąż coraz krótszych szortów. Jestem fanka spodenek, które widać - wybierając jeans i postrzępione nogawki czuję się dobrze. Do tego wygodny biały t-shirt z nadrukiem myszki Mickey, dla rozluźnienia atmosfery - znacie kogoś kto jej nie lubi? Teraz co prawda wybieram inne kino, ale latami śledziłam jej przygody. Aby nadać stylizacji bardziej oficjalny, bardziej biznesowy charakter, dobrałam dopasowaną marynarkę - granatowy u mnie często konkuruje z czernią - ale przyznam pogoda nie pozwoliła nacieszyć mi się nią zbyt długu... może jutro wieczorem się uda? Można ją nosić na wiele sposobów, a dobrze skrojona marynarka z miękkiego materiału pozwala czuć się swobodnie co dla mnie, zwłaszcza podczas ważnych spotkań, jest bardzo ważne. Wygodą kieruję się również przy wyborze obuwia, leciutkie baleriny w jasnym wrzosowym kolorze, rezygnuję z obcasów bo dzisiejszy wieczór szybko się nie skończy ;)








Spodenki  NA-KD.com - szorty jeansowe  - rabat -20% z kodem szczypta20 na wszystkie produkty
Buty - Butosklep
Torebka - Abakus-bags
Zegarek i bransoletka - Daniel Wellington

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna , lekka stylizacja na lato aczkolwiek ja wybieram spodenki które nie mają żadnych poszarpań ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej marynark takie bez poszarpań również będą pasować ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam takiej uniwersalnej marynarki, która będzie pasowała do takich zabawnych ale i poważnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leviski idealne ;) ale wybór spodenek na NA-KD jest ogromny ;)

      Usuń
  4. Cudownie ten zestaw razem wyglada :) lubię połączenie marynarki do krótkich spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawienie klasycznej marynarki z uniwersalnymi spodenkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta z Bonprix bardzo fajnie się nosi, duże zadowolenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właściwie wcale nie noszę krótkich spodenek, ale to wyłącznie przez moje chude nogi:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka jest piękna! Akurat jestem fanką spódnic więc raczej założyłabym do tego zestawu mini :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te spodenki :) Cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny sklep internetowy który polecam to LINK. Koniecznie zajrzyjcie jeśli chcecie znaleźć wygodne buty na obcasie bądź szpilki buty. Nie szukaj gdzie indziej, tutaj znajdziesz wszystko. Sprawdź botki płaskie damskie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Szczypta SmaQ , Blogger