7/30/2018

I love flowers

Kochamy kwiaty!

Są obecne w naszym domu, ogrodzie... nawet na talerzu idealnie zdobią potrawy dodając
im szczyptę koloru. Kwiaty opanowały również świat mody, cieszy mnie to bardzo bo nie tylko fajnie wyglądają na ubraniach ale i dają dużo możliwości do aranżacji zdjęć ;)
Delikatna, zwiewna i "kwitnąca" sukienka to absolutny must have letniej garderoby. Ostatnia perełka, wyszperana na NA-KD.com, doskonale się wpisuje w światowe trendy - sukienka z odkrytymi ramiona i delikatną falbanką dopełniającą kobiecy wzór i dodająca ubraniu subtelności i wdzięku. Mnie rozkochała w sobie z miejsca, a jakość potwierdziła trafność wyboru - dopracowana w każdym szczególe! To takie ubranie wielozadaniowe! Pomoże ci uwodzić twój (i nie tylko twój ;) ) obiekt miłosnych westchnień na randce, możesz ją włożyć do kina, teatru lub na spacer po mieście zabierając tylko fajną, np. wiklinową torebkę. Ja zakładam ją również do pracy, a jeśli w twoim biurze obowiązuje rygorystyczny dress code możesz ją zestawić z mniej lub bardziej wesołą marynarką.
Jak Wam się podoba?









Sukienka - NA-KD (KLIK) z kodem szczypta20 dostaniecie rabat -20% na wszystkie nieprzecenione produkty na stronie NA-KD.com

13 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, letnia sukienka. Ostatnio bardzo polubiłam kwiaty na ubraniach, są takie kobiece! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna jest ta sukienka! Piękne masz oczy! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! Bardzo mi się podoba ten zestaw i ten zegarek jest cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia i sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta sukienka, mam od nich bardzo podobną, uwielbiam ją nosić, a motyw kwiatów jest jednym z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyobrażam sobie domu bez ciętych kwiatów :) na ubraniach tez bardzo lubie motyw kwiatowy

    OdpowiedzUsuń
  8. do mnie nie przemawiają takie wzory , ale tobie bardzo ładnie :) Bosko wyglądasz <3!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Szczypta SmaQ , Blogger